امروز : ﺳﻪشنبه, 16 آذر 1395
مدیر هنری یوبی سافت از داستان های خطی فاصله می گیرم
3/00 امتیاز از 1 رای
 کسب و کار  |     |   22

مدیر هنری شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده است که تصمیم دارد از داستان‌های خطی در بازی‌ها فاصله بگیرد و رویکرد خود را تغییر دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با در ادامه این مطلب همراه باشید.

آقای سرج هسکوت (Serge Hascoët)، مدیر هنری شرکت یوبی‌سافت، در یکی از مصاحبه‌های اخیر اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد از ساختار روایت خطی داستان‌ها فاصله بگیرد و رویکرد دیگری که بیشتر به درد گیمرها بخورد را اتخاذ کند.

هسکات معتقد است که صحنه‌های سینمایی به نوعی فلسفه بازی‌ها را زیر سوال می‌برند. او گفته است که هنگامی که یک صحنه سینمایی در بازی‌ها پخش می‌شود، من نمی‌‎توانم بازی را کنترل کنم. من نمی‌خواهم که فقط یک داستان در بازی داشته باشیم، بلکه هزاران داستان را در یک بازی روایت کنیم و هر شخصیت داستان مخصوص خودش را داشته باشد و من بتوانم با هرکدام از آن‌ها که بخواهم صحبت کنم تا از داستانشان سر در بیاورم.

چیزی که برای من جالب بوده این است تا دنیاهایی را خلق کنم که افراد دیگر نیز از آن‌ها به اندازه من لذت ببرند. مثلا اگر بازی من در سان فرانسیسکو (همانند بازی Watch Dogs 2) جریان دارد، می‌خواهم که همه افراد از آن شهر لذت ببرند و بتوانند خوش بگذذرانند، هلیکوپتر و قایق سوار شوند و افراد دیگر را ملاقات کنند. ما می‌خواهیم که به بازیکنان حالت‌ها و متدهای بسیار زیادی برای انجام بازی بدهیم، به عنوان مثال حالت کارآگاه خصوصی، قاتل، هکر، شکارچی و غیره. می‌خواهیم که بازیکنان بتوانند از میان این حالت‌ها یکی را انتخاب کنند و با توجه به نقات قوت و ضعف آن‌ها، در بازی پیشرفت کنند.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های مدیر هنری شرکت یوبی‌سافت چیست؟ آیا با نظر او موافق هستید؟
منبع :Gamespot

برچسب ها :  

نظر خود را به اشتراک بگذارید